sobota, 23 stycznia 2021

Z Samadhi Shivy Zrodzona - wiersz

wiersz - 2021.01.23

Z Samadhi Shivy Zrodzona

W Samadhi mego Istnienia
W Unii Bycia zawsze
JEDNYM i PIERWOTNYM

Będąc
W Najwyższym Uniesieniu,
W Najpiękniejszym Szczęściu,
W Najdoskonalszym Spełnieniu.

Będąc
W Mocy Absolutnej,
W Sile Delikatnej,
W Miłości Nieskończonej.

Będąc
W Czułości Przesubtelnej,
O Lśniących Oczu Blasku,
I Słodkim mych Ust Drżeniu

Będąc
W Pozytywności Bez cienia.
Bez śladu ego i myśli o sobie,
W zawsze Czystym oddaniu Siebie,

Bezcenny
Będąc zarazem Najwyższym Darem…
I będąc zawsze nieoddzielny od Siebie!
Poznaję Siebie poprzez Samadhi Prawdę.

         *     *     *

     Cóż to jest za Piękno? Oczy otworzyłem.
     Samadhi swe przerwałem i wstałem.
     Z miejsca swego jeszcze kroków parę…

     Skąd to Piękno mego Siebie Doświadczenia?
     Wciąż nad tym zdumiony głęboko myślałem…
     Aż oddzieliłem Siebie od Samadhi mego!

     Obróciłem się wiec i spojrzałem
     Na me Samadhi, na Siebie z zewnątrz
     Na miejsce, gdzie byłem medytowałem…

         *     *     *

Któżeś Ty:
Dająca Najwyższe Uniesienie,
Dająca Najpiękniejsze Szczęście,
Dająca Najdoskonalsze Spełnienie?

Kim Jesteś:
O Mocy Absolutnej,
O Sile Delikatnej,
O Miłości Nieskończonej?

O Ukochana:
Czułości Nieskończona,
O lśniących Blaskiem Oczach,
I Słodkich drżących Ustach.

O Najdroższa:
Jesteś Pozytywna bez cienia,
Bez śladu ego i myśli o sobie,
O zawsze czystym dla mnie Oddaniem Siebie

Skarbie:
Jesteś dla mnie Najwyższym Darem…
Żono, bo zawsze nieoddzielna ode mnie!
Mahadewi, dzięki Tobie poznaję Siebie.

Swami P. Saishiva