środa, 24 stycznia 2018

Boskie uczucia, Boska ochrona - rozmowa z Bogiem

Rozmowa z Bogiem - 2018.01.24


Boskie uczucia, Boska ochrona

Nieporozumienia w pracy między mną a szefem doprowadziły do takiego napięcia, że groziło mi to zwolnieniem. Musiałem przeprowadzić rozmowę z szefem następnego dnia rano. Rozmowę raczej informującą, że odchodzę.

Sen


Następnego dnia wcześnie rano, w czasie medytacji miałem sen. Śniła mi się Siakti w formie zwykłej kobiety, która wyczekiwała w hali dworca kolejowego. Ubrana była w jakiś płaszcz, który przypominał raczej uniform. Rozglądała się, jakby nie tyle czekała, ale pilnowała porządku. Najbardziej zadziwiające były gabaryty Jej sylwetki. Wysoka i silna jak byk. „Wyciosany klocek” - jak to się mówi na niektórych napakowanych facetów.

Zjawiska przyrody


Kiedy rano wyszedłem z domu, ok 5:30, na polu był silny i porywisty wiatr, drzewa się chwiały. Wiał już może od 4 rano. Wiatr jakiego dawno w Bradford nie było. Kiedy idąc już parkiem, i jak zwykle w swej porannej praktyce kłaniałem się zamieszkującej boskości w każdej formie, którą spotykam, czy to kamienia, czy drzewa, czy wiatrowi... poczułem nagle że nie jest to zwykły wiatr, ale przejawienie boskiej mocy, która „idzie” ze mną do pracy by mnie chronić. Wiatr wygasł wcześnie przed południem, kiedy wszystkie sprawy w pracy się już pozytywnie rozwiązały. Zamienił się w przeciągły i ulewny deszcz. Deszcze też nie był zwykły, jak patrzyłem na niego. Czułem, że muszę o to zapytać Siakti podczas wieczornej rozmowy. Tym bardziej, że pogoda teraz, jak i z wcześniej jest spokojna.

Rozmowa


SaiSiwa: Dziękuję za wysłuchanie mych modlitw i wsparcie. Czym był ten wiatr?

Siakti: Moja moc która cię chroni.

SaiSiwa: A deszcz potem?

Siakti: To deszcz oczyszczenia. Łzy Moje. Ty płaczesz za Mną, to i Ja płaczę za tobą.

SaiSiwa: Jestem poruszony, to nie zwykłe. Niezwykłe, że takie uczucia ma Bóg za wielbicielem.

Siakti: Kiedy wielbiciel na uczucia czyste, Bóg też się nimi napełnia. Czuje i kocha jak wielbiciel.

SaiSiwa: To niezwykłe co mówisz. Zawsze się sądzi, że Bóg jest nieporuszony, ponad wszelkimi uczuciami. Czyż uczucia to nie synonim poruszenia? Czy poruszenie to już nie jest oznaka skazy dla Czystej Świadomości?

Siakti: To jak by mógł Bóg pomagać, jakby był tak nieporuszony? Jak by mógł być bliski? Kiedy myśl jest skupiona na Bogu, to Bóg jest w niej obecny i to stanowi jej czystość. Podobnie z uczuciami. Jak są skierowanie ku Bogu, Bóg przybiera ich formę i kocha tak samo. Moja obecność uświęca wszystko. Nie miej wątpliwości, szukaj Mej obecności a wtedy jestem dla ciebie i wszystko staje się czyste, święte.

SaiSiwa: To wspaniałe przesłanie, dziękuję. Tęsknisz za mną?

Siakti: Tęsknię, będziemy żyć razem na Ziemi. Szczęśliwi, w pełni boskości. Nie martw się.

Tak poczułem, że mam zapytać o tęsknotę, bo poczułem w sobie tęsknotę Siakti. Ileż tęsknoty za Bogiem z serca wylałem i łez wzruszenia. Poczułem, że Bóg tęskni teraz za mną. Bóg mi mówi, że jest Czystą Świadomością, bezforemną, ale dodaje: „mam boską formę dla ciebie”. Jak to możliwe? To moje uczucia od żywotów nieustannie kierowane ku Bogu nadały Mu formę, którą Bóg chce wyrazić swą miłość ku mnie. Co ciekawe, co widać w tej rozmowie, ta boska z jednej strony Miłość zarazem ma cechy moich uczuć wielbiciela. Tak Siwa uzyskał Siakti, to wielka tajemnica, ja to odkryłem jedynie dzięki mocy poznawczej uczuć. Nikt mi o tym nie powiedział.

Tylko dzięki podobieństwu uczuć jest możliwa mowa z serca do serca – jak uczucia po obu stronach są takie same. Takie uczucia nieustannie rozmawiają ze sobą a dwa serca stanowią jedną wielką świetlistą przestrzeń. Bóg chce to pokazać poprzez nasz fizyczny związek w przyszłym życiu. Dlatego Siakti do tego w rozmowie nawiązała. Amma Vasantha Sai ma rację, to nie Satjajuga, to będzie Amritajuga. Bóg będzie żył z każdym oddając mu jego ku Bogu skierowane uczucia w czystej formie. Jak bardzo warto żyć w tej wyjątkowej epoce? Moje życie, mój związek to będzie spotkanie Siwy i Siakti w pełni boskości uczuć. Każdy związek może do tego aspirować. Bóg tak bardzo, z całą konieczną mocą takich wielbicieli wspiera, którzy nie tylko myślą, ale w pełni uczuć wielbią Boga. To esencja dzisiejszej rozmowy. Om Siakti Ram.
Swami P. SaiSiwa